برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

مراسم بزرگداشت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان 17 دی ماه 1398 در آموزشگاه برگزار شد.در ابتدای اجرای این برنامه مدیریت آموزشگاه به معرفی سردار سلیمانی پرداخته و از مجاهدت های ایشان برای دانش آموزان مطالبی را بیان فرمودند.ایشان از سردار سلیمانی به عنوان یک الگو و اسوه ی بی نظیر در عرصه مقاومت نام برد و از خصوصیات برجسته ی آن مرد بزرگ،تواضع،شجاعت و اقتدار ولایت مداری را نام برد.

وی اضافه کرد: امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون سلیمانی ها هستیم و نابودی داعش از وعده هایی بود که حاج قاسم سلیمانی به خوبی تحقق بخشید و بیرون راندن متجاوزان و تروریست ها از منطقه ی خاورمیانه از اهداف حاج قاسم سلیمانی بود که رژیم تروریست آمریکا به گمان اینکه با شهادت حاج قاسم از این هدف دست برداشته می شود داغ سنگینی بر دلهای ما ایرانیان گذاشت. وی گفت: ما باید با الگو گیری از این سردار سرفراز در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

در طول هفته و در برنامه صبحگاه دلنوشته های دانش آموزان برای سردار دلها قرائت شد.همچنین با حضور همکاران و دانش آموزان عزیز مراسم قرآن خوانی و قرائت فاتحه  برای این شهید بزرگوار و همرزمانشان در محل نماز خانه آموزشگاه برگزار شد .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20